Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

Καλοκαιρινή Τούρτα Καραβάκι(Sailboat Cake)

Φέτος η σχολική μας χρονιά έκλεισε με πολύ γλύκα και πολύ συγκίνηση, μιας και ο μικρός μου αποχαιρετά το Δημοτικό και συνεχίζει στο γυμνάσιο.Κάπως έτσι προέκυψε και αυτή η τούρτα ,που μου ζήτησε  ο Σύλλογος του σχολείου μας να φτιάξω με  καλοκαιρινό θέμα και με ένα καραβάκι που στα πανιά του θα αναφέρεται το τμήμα μας!!!Επέλεξα να κάνω μία διώροφη τούρτα.Η κάτω τούρτα όλο σοκολάτα γαι τους μαθητές μας,μιας και όλα τα παιδιά λατρεύουν την σοκολάτα και η πάνω τούρτα με γεύση λεμονιού, γέμιση ελβετική  πεντανόστιμη βουτυρόκρεμα για τους δασκάλους μας!!!!Εννοείται πώς όλα είναι φτιαγμένα από ζαχαρόπαστα και το καραβάκι επίσης!!!!Η γιορτή ήταν πολύ όμορφη, τα συναισθήματα πολλά και ανάμικτα και στο τέλος της γιορτής δεν άντεξα ,τα δάκρυα μου πλημύρισαν το πρόσωπο μου.Καλή συνέχεια σε όλα τα παιδιά μας και Καλή Πρόοδο.Χαίρομαι που έβαλα κι εγώ την σφραγίδα μου σε αυτή την τόσο σημαντική στιγμή τους!!!!Καλό σας Καλοκαίρι!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου